Slutet på en era

Jaha då är det en vecka sedan man tog examen. Det känns hur konstigt som helst, fast även skönt. Nu börjar det riktiga livet där man måste skaffa jobb och börja en karriär.
Jag har gått från att vilja bli en skådespelerska till att vilja designa scener till att vilja skriva manus till att vilja bli producent för att till sist tänka på allt jag har gjort och insett att det jag vill hålla på med är installations konst.
Jag kan bara skratta när jag tänker på det själv, det är så typiskt mig att hoppa mellan olika beslut och aldrig riktigt veta vad jag vill göra utan alltid blanda in en massa saker och försöka komma på något eget.

Nu börjar i alla fall den hårda skolan, att försöka komma ut i branschen och göra ett namn för sig själv. Det kommer inte att bli lätt, men fan vad jag längtar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0