Jag vill jag vill jag vill!

Sitter nu och förbereder en massa producent saker för pjäsen A Matter Of Life And Death och så har jag precis tackat ja till att göra publicitet för ännu ett avangemang.
Visst är det mycket att göra men känslan jag får när jag sitter här och gör allt detta arbete är att jag vill verkligen hålla på med detta för resten av mitt liv.

När jag började plugga estet med inriktning teater, 15 år och trodde att jag visste allt, så var mitt största mål i livet att bli en skådespelerska. Detta höll i ända fram tills förra året, mitt andra år på Royal Holloway, då jag fick chansen att fortsätta med att göra publicitet för olika pjäser och för att vara producent för en pjäs. Just då insåg jag att det är detta jag vill göra, jag vill vara den som håller i allt. Jag ska inte bara hålla i det artistiska (affisher, launch night etc) utan jag ska vara den som håller i budgeten och gör så att allt faktiskt fungerar, tillsammans med stage managern.
Tror det även kan vara därför jag envisades under hela min gymnasietid att inte bara göra estetiska kurser, uatn även en massa matte, naturkunskap etc.
Jag är inte bara en kreaktiv person, utan även en som kan sitta inne på ett kontor och få pjäsen att gå plus.

Men vägen dit känns lång, jag har bestämt mig för att söka internship på BBC till våren och sen i sommar får vi se om jag väljer London eller Sverige. Det finns ju saker här hemma som gör så att man heldre är här än i England. Fast vem vet, i framtiden kanske jag kan pendla...

Första pjäsen jag var producent för, A Matter Of Life And Death

görs med samma team som var med och gjorde denna

 

Denna pjäs är baserad på filmen med samma namn,

I'm sooo excited!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0