centralen gbg

Fy fan vad tråkigt det är att vänta! Är påväg hem till England nu och eftersom SJ är världens sämsta uppfinning så måste jag nu vänta här på centralen i Göteborg i flera timmar. Det rent ut sagt suger! Inte hjälper det att köpa ELLE och dricka en latte heller. Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, kan ju inte direkt sätta lurarna i öronen och dansa som en idiot till någon musikal låt heller...det är ju lite fler folk här än vad det brukar vara i mitt rum. Annars är ju det sjukt kul, hitta på egna rutiner och låtsas som om man kan dansa jättebra. Nej jag får väl återgå till att drömma om ekonomisk oberoendehet så att jag kan köpa typ hälften av sakerna som fanns med i denna ELLE magazine.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Ville bara kika in och önska dig en trevlig helg!

Kram

2011-11-04 @ 12:06:26
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0