08:whatever

Har gått upp vid 10-11 tiden de senaste dagarna, och innan dess gick jag upp ännu senare, dock så var jag uppe redan vid tio i åtta i morse. Vad hände där?!
Har hunnit dricka kaffe, ätit frukost, lyssnat på radion som pratar om 9:11 trots att det bara är den 9:e september idag...(varför prata minnen man hade den 11:e september 2001 när det inte ens är den 11:e september, vad är det ör fel på radio-prataren???!!!!!)

Men nu när jag har varit vaken i 1 timme och inte gjort mer än att kolla upp andra flyg (vill inte åka tillbaka imorn...) och segat omkring på facebook så känns det som om att jag kommer att somna när som helst. Lite ironiskt måste jag ju ändå säga, haha. Får se, kanske försöker se Black Swan igen. Den borde ju hålla en vaken, sist blev jag ju störd hela tiden.
Det är nästan det värsta som finns, när någon pratar med en eller stör en hela tiden när man kollar på en bra film. Man vill ju inte vara elak och säga åt dem att vara tysta etc. Fast det är nätan ännu värre när de säger något mer intressantare än filmen, då glömmer man ju bort att man kollar på film.

Det är inte lätt, när det är svårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0