Sur i onödan = Städning

Nu har jag lugnat ner mig, efter att ha städat halva huset och hört att jag inte behövde vara på mötet. Så då var man ju arg i onödan, det var ju dumt.

Varifall så hade jag hur kul som helst igår. Jag bevisade igen att man kan ha hur kul som helst utan att vara full. Man behöver bara vara med en massa folk som man tycker om. Sen att de är fulla spelar ingen roll, då är det ju ändå de som gör bort sig och inte jag, haha.
Nej men måste ju säga att Medicine på lördagarna är mycket bättre än SU på onsdagar eller fredagar. Ska nog se över det här med utgång. Kan nog spara pengar och gå ut ändå; liksom ha kakan och äta den också.


Bild från Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0