Nattblogg

Hemma igen, och kan inte sova. Typiskt, jag som egentligen har en massa saker att göra imorn. Men egentligen så bryr jag mig inte för tillfället, fuck it all liksom. Jag vet att jag kommer att få ett bra betyg, behöver liksom inte ta skit ifrån andra bara för att de inte fattar/gör något.

Hatar när folk går omkring och säger hur bra de är på saker och ting men kan sedan inte göra sakerna. Jävla myttare, gå och häng er.
Det värsta är när det är ens vän som gör detta, pratar skit och inte gör någon nytta alls (förutom att vara ett objekt i denna atmosfär) för då kan man ju inte säga far och flyg din lilla lata skit unge. (Eller liknande...) Utan att det tas på fel sätt.

Så skit i allt, jag tänker dricka upp mitt te och sova tills 1 imorn....haha sug på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0