09.31

Tror jag håller på att bli sjuk, har inte alls samma energi att göra saker och ting. Kan dock också vara ett tecken på att terminen snart är slut, de sista krafterna man har kvar kickar in och man ser ut som om man skulle gå på sparläge. Man liksom går omkring som en liten zombie och hoppas på det bästa.

Gårdagen spenderades i sängen, pratandes med mamma följt av en ohälsosam mängd av The Big Bang Theory. Nu sitter man här i sängen igen och jag har ingen kraft eller ork alls att gå till min lektion. Den är 3 timmar lång och det tar mig alltid cirka 2 timmar innan jag har kommit igång, så när jag väl har fått energi från någonstans att göra dessa Feldenkrais övningar så är ju lektionen nästan över.
Typiskt...


Jag vill vara lat och läsa en bra bok istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0