Mobil

Min mobil är död, eller egentligen så har jag inte gett upp hoppet om den ännu (trots att den inte startar eller laddas). Tänkte såhär; jag köper ett nytt batteri, det måste ju få den att fungera igen.
Men nu är det så att batteriet kommer inte att komma till min dörr förrän på tisdag, och det är om jag har tur. Här i England gör posten lite som den vill...den är alltså värre än hemma i Sverige.
Eftersom jag ska till Glasto på tisdag så freakade jag ur lite lätt, dock så kom Cole till undsättning. Han har en gammal mobil som jag får låna tills min fungerar igen/tills jag åker hem till Sverige.
Men nu är ju frågan, vad gör jag om min mobil faktiskt är helt förstörd. Vad ska man köpa för någon om man inte vill ha en iphone...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0