Utan fb

Försöker vara utan Facebook ett tag, får se hur lång tid det tar innan man sitter där igen och pratar skit med folk som man ändå träffar dagen därpå. Sjukt egentligen hur man kan bli fast i något så dumt som en massa profiler av ens vänner. Man sitter där och tittar på kort som man har sett förut, men bara för att man har det lite tråkigt så går man igenom albumet igen.

Nej så nu jäklar hittar vi på något annat istället, är tufft dock. Det är som om de där 5 min som man använder för att kolla uppdateringar är nödvändiga för man ska komma på något annat att göra. Gaaaalet.
Varifall så hittade jag en massa gamla bilder i min dator. Vissa borde aldrig ha fått tagits och andra är blickfång från en dag, ett minne, som man aldrig glömmer.



2:an Estet, våran uppsättning av Fame.
Kanske en av de största bergochdalbane upplevelserna som jag
har varit med om. Gick ifrån att "hata" en klass till att gilla
dem så mycket att studenten var en liten pain-in-the-ass.


2002-2008 Jag var helt galen i det finska bandet The Rasmus.
Hur kunde man "pynta" en hel vägg med bilder på ett band
 som alltid spelades ur ens högtalare?


2006, och jag skulle iväg till USA under en sommar.
Måste säga att jag saknar denna hårfärg skarpt. Men det tog mig
3år att gå tillbaka att vara blond, så får fortsätta att vara
tråkig och se "ok/normal/skandinavisk" ut, haha.


Halloween 2007, jäklar vad ung och dum man var.
Haha, kanske inte är så mycket smartare...
Jo va faan pluggar ju på universitet, klart man är smart!


2007, fest hemma hos Bella (japp lääääänge sen)
och självklart får jag för mig att klättra i träd?!


2007, som sagt var vissa kort skulle aldrig ha tagits! Haha!


Kanske de bästa jeansen jag någonsin köpt i hela mitt liv...


2008, skolavslutning. Var hemma hos Stina innan och gjorde "modell/hopp-bilder".
Saknar att göra sånna bilder, fula som stryk men roliga.


Kanske ska vara brunett istället?


"Don't mess with me bitch" haha, jäklar...saker förrändras


Jag och mamma på Iron Maiden, haha tiiiiider!!!


En av de få teori lektioner vi hade på teatern (under gymnasiet)
och om man ville veta något om aktiva verb så
skulle man fråga mig, inte läraren, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0