Tisdag och det är mörkt ute

Oj oj, nu har det varit mycket att göra och därför lite tid att skriva om vad som händer här borta i UK. Måste säga att året har börjat bra, lektionerna är intressanta och faktiskt roliga.
Är ju som sagt var även producent för en pjäs denna termin och shit vad rädd jag är för denna uppgift. Har aldrig gjort något liknande och det känns som om jag bara frågar hela tiden vad jag ska göra. Men jag antar att det är bättre att fråga än att försöka lista ut det hela själv och då göra ett sämre jobb.

Som jag sa, mycket har hänt och det är båda bra och dåliga saker (som tur är har de dåliga sakerna vänt om och blivit bra, haha vilken lyckansost). Den första veckan tillbaka här på Royal Holloway kanske var den bästa hittills, det känns lite sjukt att man kan sakna så många personer som man egentligen inte har känt så länge.
Folk som kommer springandes emot en och skriker SWEEEEEEDEN för att sedan krama om en som aldrig förr, folk som skickar ett SMS så fort man landar på flygplatsen,
folk som ler och skrattar lite lätt åt min galna dialekt och ibland dåliga engelska för att sedan snällt försöka rätta mig.
Folk som gör det lätt att vara i ett annat land och långt ifrån dem som man älskar, det är helt sjukt hur man kan känna så mycket för någon som man har pluggat med i 1½ år. Det är även konstigt hur man kan ogilla någon så fort denne presenterar sig. Haha, att kemi mellan två människor verkligen kan vara så stark!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0