Swe i November...what?! No

Oki, dags att fixa så att man får ett högre betyg i en kurs som man skulle ha fått en 1st i men istället fick en 2:1. Nej detta tolereras inte! Om man förtjänar ett högre betyg så ska man banne mig ha det också, så snart ska jag gå till Drama Dep. för att ha ett möte om mitt betyg.
Är faktiskt lite nervös, för läraren som gav mig betyget är ingen rolig person. Ahja, ska ta det lugnt dock. Inte hetsa upp mig utan bara snällt fråga vad han fick information om att jag åkte hem till Sverige mitt under kursen?! (Något jag verkligen inte gjorde, IDIOT!)

Hoppas nu in i norden att detta går bra, jag behöver bara 6% för att få en 1st. Hur svårt kan det vara att inse att han har fel och jag har rätt?


I won't turn into a freaky monster, promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0