Nu då?!

Har haft en hel del chockerande miner idag när folk har fattat att jag inte har varit inne på Facebook sen....igår. Nej men gud, det bevisar ju bara att jag verkligen alltid är inloggad på Face. I och för sig så har jag ju min iPod vart jag än går och det blir väl att man kikar in lite då och då, vilka som är inloggade och sådär.

Men jag har bestämt mig, ingen Facebook på 1 vecka!

Det kommer inte att gå...
Tommy har redan skickat ett sms om att jag måste kolla in vad som någon har skrivit och vad hans status är, GAAAH!
Detta är ju värre en värst, är verkligen beroende av skiten...haha.

Så vad ska man göra? Logga in en snabbis för att läsa mailen/statusen eller bara låta det bli den 31 januari?


Kommentarer
Postat av: Louise

Var stark! Skit i vad allt som har med Facebook att göra, det brukar jag göra imellanåt, alltid! Kör på det!



<3

2011-01-25 @ 22:44:33
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0