08:22?

Så jag ställde klockan på 08:22 men vaknade kl 9. Hur nu det kunde hända vet ingen människa men jag som tänkte "shit, helvete nu måste jag stressa igen" har nu upptäckt att jag inte alls behöver stressa.
Kan gå ner och ta mig en kopp te och hinna med att fixa allt som ska ner i väskan innan lektionen. Men hur i hela fridens gick detta till?!
Okej, en anledning kan ju vara att jag har väldigt lediga kläder på mig och verkligen inte brydde mig om mitt smink. Ha!
Varför ska man egentligen bry sig så himla mycket om appearance?! Det finns ju ingen som jag behöver se bra ut, förutom för mig själv. Men om nu skönheten kommer innefrån så kan jag väl lika gärna le lite extra istället för att ha på mig några tajta jeans.


A&F mjukisar, det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: william

fina glasögon:D

2011-01-25 @ 13:37:44
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0