Morgonstund har guld i mun

Ok, det finns säkert många där ute som skulle dö av skratt om de hörde detta. Men att vakna kl.08 för mig är väldigt tidigt, och idag känns det skönt att ha gått upp den tiden. Dock så blev min morgon planering förstörd när Pippa hoppade in i duschen före mig (hence why I'm now writing in the blog).

Om någon timme ska varifall jag och Oli på ett möte, eller snarare a misson. Vi måste skriva ut program för pjäsen (som börjar på torsdag) men hittills så finns det inget ställe som gör det för den summa pengar som våran budget tillåter. Så det är dags att förhandla, oj oj kan känna att business-kvinnan växer inom mig. Det ska nog inte vara så svårt att snacka till sig ett lägre pris, blinka lite med ögonen och säga rätt saker bara; vi donerar pengar till NationalAidsTrust och The Food Chain = vi är goda personer.


You'd trust me, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0