Jo

Självklart sov jag över hos Jo, det blir alltid så när jag går över dit. Så med tanke på att jag inte hade någon pyjamas eller tandborste så gav hon mig en egen tandborste att ha i deras hus och once again fick jag låna hennes pyjamas.
Tror nog att jag ska lämna en kvar hos henne, så att det alltid finns en där liksom haha.

Varifall, som vanligt när jag och Jo är tillsammans så beställer vi för mycket mat och börjar antingen fixa med hår eller smink. Igår blev det smink...


Jag som Na'vi (avatar)


Nu ska jag varifall dricka upp mitt te, hoppa in i dushen (så att all färg kan försvinna från mitt hår etc) och sen springa upp till drama dep för att sälja biljetter till Hushabye Mountain! Sen är det rehearsal och dress-rehearsal. För att sedan plugga!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jäkla läckert!!!

2011-02-15 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0