1 vecka och 3 dagar sen

1 vecka och 3 dagar, så lång tid var det sen jag skrev ett blogg inlägg. Detta är ju inte okey, men vad ska man göra när man sitter uppe halva nätterna för att fixa saker inför en show som har premiär nästa vecka?!

Stress, stress och åter igen stress. Men efter igår natt så är det lite mindre att göra, men fortfarande en hel del. Ska snart springa iväg och ta rehearsal bilder för programmet. Innan dess måste jag göra grejer för min kurs, för det är ju just det att om man gör något utanför de arbeten man redan har att göra så glömer man ofta bort det tråkiga som kallas läxor.
Tur är väl att man kan snacka sig ur vissa situationer, som imorgon då jag ska ha lärt mig en ny dikt. Bara att ta en lätt och snacka en massa om hur och varför man valde just den. Lätt.

För en sak är ju säker, att om jag fortfarande klarar av att göra ett bra jobb med skolarbeten och får bar betyg samtidigt som jag gör andra saker (producent, modell m.m) så kommer mitt CV att se sjukt mycket bättre ut än om jag bara pluggade....


Bilder (av Daisy Thurston-  från gårdagens Launch Night (Queens of the Screens) för Hushabye Mountain:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0