Lillebror

Fan vad stolt man blir när ens bror klarar av saker och ting, som när han tog studenten. Man kände liksom en glädje för honom, att han också äntligen var klar med den skiten (även kallat: den delen av sitt liv).

Samma glädje och stolthet kände jag idag när han ringde och sa att han hade tagit sitt körkort. Fan vad bra den "lilla" killen är alltså! Man vill verkligen vara en syster till honom, han är så bra på så mycket och när han klarar något som jag vet att han har lagt ner så mycket tid och själ till så känner man sig så bra att vara syster till en sådan kille.
Även om jag kanske inte har varit till så mycket hjälp när det gäller körkortet (eftersom min filosofi om körkort är att skaffa en chaufför) så blir man så jävla glad.

Grattis på dig gubben!!!!!








Du är varifall ingen kärring bakom ratten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0