Byggare säger jag bara...

Dessa byggarbetare, de kan inte ens göra klart ett hus i tid. Så när allt känns som om att det ska falla ihop och bara bli det värsta man har gjort i sitt liv så letar en liten men stark solstråle sig fram emellan de tjocka molnen.

Kan ni tänka er, jag slipper köpa ett tält och campa i parken vid skolan på söndag. För nu kan vi faktiskt flytta in?! YAY!!!!!
Hus helvetet är klart, om det nu händer något skit med det så kommer jag seriöst ta livet av någon. Förhoppningsvis så blir det han som äger huset och ingen annan som kommer i min väg...





Ett tält för en prinsessa ;)



Kanske skulle sätta upp tältet vid parkens vattenfall? Skulle ju kännas lite som hemma liksom, Hunneberg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0