19/09/10

Som om ingen hade undgått detta faktum att det är val i Svearike igen, så tänkte även jag påpeka det...

Det är nämligen så att jag har försökt få valsedlar som gör så att jag kan poströsta, tror dock att min kära mor sa att de hade kommit. Jag som dock befinner mig längre ner i landet än vanligt måste således vänta tills helgen; då min mor och bror kommer ner och hälsar på.

Hoppas ingen är en soffpotatis, utan faktiskt går och röstar. Även om du är utomlands.










Ps. Var nu ingen latmask och rösta på de rödgröna för att du tror att du ska få mer pengar. Jobba istället och tjäna dina egna pengar istället för att ta av alla andra för att sedan ligga hemma på soffan och skrika över hur dålig ekonomi Sverige har.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0