Uppföljaren av oops

Tommy ringde mig igår och sa att han bara var tvungen att gå ut. Jag tänkte, sure visst kan vi gå till puben och ta en drink.
Men nej nej, det slutade med att vi åkte in till London.

Tommy ville gå till en gayklubb, så in i en massa full av bögar och några få lesbiska. Visst vi hade en sjukt rolig kväll, dock så vill jag aldrig mer gå dit själv med Tommy.
Jag kände mig utanför, att jag verkligen inte skulle vara där. Tommy trivdes som fisken i vattnet och tyckte att vi skulle gå tillbaka redan nästa vecka. Herregud säger jag bara, hur ska jag komma ur denna situation?!

Något mer hände den kvällen, jag kände att Tommy är mer vän med mig än vad jag är med honom. Han är en helt underbar person men han kräver så mycket energi utav en att jag tror att det är dags för mig att ta en liten paus. Tror annars att jag kan bli kvävd utav hans vänskap, vilket är något jag verkligen inte vill.

Vad ska man göra när ens vän kräver mer utav en än vad man kan ge? Jag vill inte såra denna lilla pojke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0