Tell me...

Den värsta känslan i världen är den man får när man inte vet vad man har gjort för att få en person att ogilla en. Det är en hemsk känsla som griper sig fast i magen som ett jävla virus, man mår illa och man vet inte vad man ska göra eller säga. Hur ska jag få denna underbara människa att förstå att jag gillar denne, att jag aldrig skulle göra något för att göra denne illa.
Vad ska jag säga för att få denne att förstå att jag inte vet vad det är jag har gjort för att göra denne illa, och att det som enligt denne har hänt aldrig var menat att ses som något hemskt eller dumt.

Det är väldigt få saker jag ångrar att jag har gjort i mitt liv, de sakerna har haft något att göra med att göra någon psykiskt illa. Jag hatar att se någon ledsen, något som är ännu värre är att se någon vara arg och ledsen över något som jag har sagt eller gjort.
Gör jag något dumt, så försöker jag att fixa det. Men hur ska jag kunna fixa något med någon som vägrar att lyssna, som vägrar att svara.
Jag måste veta vad det är jag har gjort, men hur ska jag någonsin få veta det?

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, hur ska man kunna veta?



<3

2010-10-04 @ 19:46:41
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0