Plugg för full mugg

Busy busy som vanligt, nu har vi blivit tilldelade roller i våran produktion som sätts upp om 1 månad. Eftersom texten är en helt sjukt svår dikt som måste sägas på ett visst sätt för att ens kunna bli förstådd så bestämde jag mig ganska snart att jag inte ville vara på scenen.
Så istället blir det kostym, något jag känner mig ganska säker på och vet att jag kan göra ett bra jobb med. Så kl.5 ska jag på möte med de andra designerna för att börja strukturera upp en mall och bolla lite idéer emellan oss.

Förhoppningsvis ska det inte ta så lång tid, för jag måste hinna till min repetition som är kl.6. Sen hem för att fortsätta med pluggandet, har en essä som måste börja planeras, en portfolio som måste få en introduktion och struktur, en pjäs att boka för att kunna skriva en analys, bestämma mig för vad jag vill skriva om för renässans produktionen (finns en hel del saker som skulle vara intressanta att forska i).

Nej det är väl bara att fortsätta med det jag höll på med; planera min första essä. Jäklar, allvaret har börjat!



Känns konstigt nu i efterhand, att vi inte gjorde ett bättre
jobb ifrån oss på gymnasiet när vi satte upp musikalen
Fame. Vi hade 6 månader.
Med Into The Woods har vi cirka 2 månader
och vi är redan på en bättre nivå än vad
vi esteter var i tvån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0