Morning after

Vaknade upp bredvid Tommy imorse och tänkte, fan vad rolig kväll det var igår.
Robyn var helt fantastiskt bra. Tjejen vet vad man ska göra för att sätta upp en show. Hon var helt galen, precis som en artist ska vara. Ge allt och inte bry sig om morgondagen.

Vi hade verkligen skitkul igår, på vägen dit och hem. Sjöng Robyn låtar så att folk vände sig om och skakade på huvudet, precis som Robyn så brydde vi oss inte om morgondagen utan levde för varje minut, varje steg.
Visst jag hade helt fel skor på mig och kunde knappt gå efter konserten, men who cares.
Det var en av de bästa kvällarna under mitt andra år på Royal Holloway.

Tommy är en person som man verkligen inte kan ha tråkigt med, visst han är blyg som ingen annan och han skrattar nervöst så fort jag säger ett skämt eller ska förklara något med inlevelse. Jag förstår verkligen inte varför denna kille inte har pojkvän. Det finns ju hur många som helst att "välja" mellan på Uni och en kille som han borde inte ha så svårt att hitta någon.
Dock när jag sa det till honom så svarade han; men kolla på dig, du har ju inte heller någon pojkvän och du är ju minst lika rolig och underbar.

Naw, hur kan man inte älska en sådan person?! Var ifall så bestämde vi oss för att innan jul så ska vi ha åkt in till London för att gå till en gay-klubb så att vi kan hitta en kille till honom. Men innan dess så blir det utgång på Uni ikväll.



Kommentarer
Postat av: Louise

SNYGGING!

2010-10-23 @ 15:39:24
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0