Last night...

Jaha vad ska man säga om igår då?

En casual dinner med några från Into the Woods gänget...kom sent till middagen, surprise surprise. Men vad ska man göra när Kate kommer förbi och berättar att hon faktiskt var full i fredags. Tror ni att jag tappade hakan eller?! Under ett helt år väntade jag på att få se henne komma hem krypandes, full som stryk och skratta så att tårarna rann utan någon orsak. För att senare se henne må så dåligt att hon inte kunde kliva ur sängen. 
Tror ni att det hände? Nej, precis hon väntade tills hon flyttade till ett hus istället och gick ut en dag då jag inte kunde gå ut.
Va fan säger jag bara, men men jag fick varifall ett gott skratt när hon berättade det hon kunde minnas för att sedan fylla i historien med bilder och kommentarer från vad andra minns att hon gjorde.
Oj oj, denna tjejen är inte nådig! But I love her anyway.

Middagen var väldigt trevlig, trots att jag var sen. Som tur var jag inte den enda som hade glömt bort tiden...
Väl när man fått in sin drink och snacket börjar gå in på sin andra vers så vänder sig en tjej till mig och säger:
"Men va?! Är du också från Sverige!"

En tjej som börjat sitt första år här på roho och jobbar backstage med ITW visade sig vara från Sverige, heta Johanna och vara en av de skönaste personer som jag har träffat här i England.

Vidare till festen, som blev faktiskt blev en chill-dänga med sjukt mycket skratt och historier om folk som kanske inte skulle ha blivit sagda. Slutade dock med att jag var kvar sist, troligtvis för att jag bor 30s där ifrån, med de små pojkarna. Tror fan att jag var äldst...haha.

Overall, en mycket trevlig kväll som tack gode gud inte spårade ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0