Kate

Förra året hade jag någon som jag kunde prata med allt om hela tiden och det blev aldrig tråkigt, vi såg varandra dag in och dag ut. Kate, min underbara rumskompis.
Man fattade inte riktigt hur mycket man har saknat någon som man har bott så nära inpå i ett år förrän en dag då denne ringer för att medela en liten sak men samtalet slutar 1 timme senare.
Som Kate gjorde idag, ringde för att säga att vi inte behövde inträffa oss på repetitionen för musikalen. Helt plötsligt började mobilen pipa för att batteriet var på väg att ta slut och jag och Kate bestämde oss att det var bättre att jag kom över till henne istället för att slänga ut en massa pengar på att prata i telefon.

Har verkligen saknat den där lilla ungen, visst har jag hälsat på henne tidigare i hennes nya hus men denna gången var det som om allt var som vanligt igen. Som förra året.


Back to normal ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0