Inget "vad var det jag sa"

Kan ni tänka er, min styrka att säga nej ledde till att jag bara hade en drink och ett glas vin i söndags. Känns mycker bra måste jag säga.
Dock så kommer jag aldrig gå till Liquid nykter igen, fy fan säger jag bara. Kanske var det för att jag inte var på festhumör, men gud jag trodde att jag skulle bli döv av den sjukt höga nivån på musiken och den äckliga lukten av alkohol blandat med 1 miljon olika parfymer, plus att de sprutade ut någon konstig luft-rengöring som luktade så starkt att jag fick huvudvärk. Nej jag säger och det, man ska inte vara nykter på sådana ställen.

Men trots allt detta (och en mycket full Piers, som inte kunde sluta vara på allt och alla) så var det faktiskt en väldigt rolig kväll. Ännu ett bevis på att alkohol inte gör det roliga, det sätter bara en krydda på det hela.




 


Kommentarer
Postat av: Kollboll

Fint halsband! Visste inte att bloggen hade kommit igång igen. Kul :)

2010-10-13 @ 21:26:21
Postat av: Louise

Sant! :D

2010-10-16 @ 10:57:51
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0