Igår...

Igår var en hektisk dag… Direkt efter min 3 timmars lektion var jag tvungen att skynda mig hem för att hinna öva så mycket som möjligt, hinna läsa ett stycke till idag och göra middag innan jag skulle iväg till en 4 timmars repetition.

Men trott eller ej så har denna stress som jag haft under den senaste tiden försvunnit lite och nu gått över till att vara en stress som faktiskt gynnar mina arbeten.
Dock så kan jag ju inte säga att Internet har gjort mitt liv så mycket bättre, vet inte riktigt vad som var felet men i 2 dagar har jag Internet ”hoppat in och ur” hela tiden och igår slutade det att fungera helt.
Men nu är vi back on track igen.
Vilket är skönt, eftersom allt man ska göra till skolan är över nätet, antingen hämta hem läxor eller läsa igenom något.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0