Have you noticed that after Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Oj oj, stressig morgon. Valde att gå upp halv 9 istället för 7, var alldeles för trött från allt pluggande igår kväll för att ens orka hoppa in i duschen vid 7-tiden. Så på med snooze och 1½ timmes sömn till.

Men som sagt var, nu får jag betala för det. Har inte hunnit sätta på mig kläder ännu, försöker slänga i mig frukosten så snabbt som möjligt (funderar dock om jag ska ta med mig mitt te istället för att dricka det här) och samtidigt försöka få med mig allt till min lektion. Som jag förresten måste gå till om en kvart.
Oj vad livet är härligt när det är mycket att göra...Not!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk om du gör som skall göras så hinner du ändå. tex skit i att skri´va i bloggen så har du spart ett antal minuter,

/puss pappa

2010-10-14 @ 20:05:01
URL: http://emmainlove.blogg.se/
Postat av: Louise

Skulle säga ungefär samma sak som pappsen ;D

2010-10-17 @ 00:06:52
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0