Harriet!

Hur i helvete laddar man om för att kunna gå ut ikväll? Fredagen var mer än nog för lilla mig, men men vad gör man inte för vännerna.
Dags att hoppa in i duschen för att sedan åter igen vela om vad man ska ha på sig. Det värsta är att jag sa att jag skulle vara helt nykter, men med Harriet i huset så kommer inget att gå vägen.

Ville ju först inte ens gå ut ikväll, men nu, när Harriet sa: Dude, it's my birthday tomorrow and I'm not leaving this house tonight without you.
Så antar jag att jag är illa tvungen att följa med. Haha, tänka sig; att jag skulle säga nej till att festa. Damn it, detta måste ha med åldern att göra!





Girls (+ Dan och Chris) night out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0