Grattis Lillebror!

Grattis lillen!
Visst du kanske inte är så liten i andras ögon. Men för mig kommer du alltid vara den lilla brodern som jag kunde tvinga göra saker som jag inte ville göra, hoppa på dig i soffan för att jag skulle få se det programmet som jag ville se, skrika på så fort min dator inte gjorde som jag ville att den skulle göra.
Men du är också den som jag kan prata med om jag behöver råd, du vet alltid vad du ska säga…
vilket i sig är en ganska stor egenskap, men tro inte att du någonsin kommer att växa om mig eller få den bästa platsen i soffan.
Jag var först utav oss två, vilket gör att jag bestämmer.

Jag älskar dig lillebror, om du inte fanns skulle jag inte vilja gå på denna jord.

Ha en superbra dag och när du kommer till England så ser jag till att vi firar dig ordentligt!


Du finns alltid vid min sida... dock så var du mycket sötare förr


Liten blir stor, du var 15 och skulle gå på bal


Galen som få - inget undantag på studenten


Saknar ord för denna bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0