From now on!

Vaknade kl.7 idag, efter att ha suttit uppe och pluggat till 1 och sen vaknat två gånger vid 4-tiden. Tänkte va fan ska jag ligga kvar i sängen för när lektionen börjar om tre timmar, så hoppade in i duschen; där jag nästan somnade.
Så jag som trodde att jag var pigg fick snart veta att det enda min kropp ville göra var att ligga i sängen och inte bry sig om värlen runt omkring.
Men har man varit så dum som lilla jag och sparat sina läxor till sista sekund så måste man upp lite tidigare än vanligt för att hinna ikapp alla andra (fast jag slår vad om att hälften av alla i min grupp inte har gjort ett piss tills idag, drama ppl you know...).

Dock så måste jag säga att det är ganska skönt att gå upp tidigt på morgonen. Man känner sig lite duktig, att sitta framför datorn med en kopp te och en skål med flingor, en pjäs i ena handen och en penna i den andra. Melissa Horn som ljuvt sjunger ut från högtalarna.
Men hallå, hur kan man hata det?!

Nej tror jag ska börja gå upp tidigt from now on!



Virginia Water - en höst morgon


Kommentarer
Postat av: Louise

Det har jag sagt till mig själv många gånger! :D

2010-10-16 @ 10:54:33
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0