Energi! nr.2

Glömde ju säga varför jag har så mycket energi i kroppen. Herregud, har jag redan glömt varför jag skulle skriva ett inlägg. Aja, får skylla på att man har allt för mycket att göra, allt får inte plats i hjärnan helt enkelt.

Var ifall så var jag och Pippa på vår första ”ridlektion” idag. Hur kul som helst att äntligen få rida igen. Visst det är en helt annan teknik att rida på ”stor/vanlig” häst än en Islands häst. Men det gick faktiskt väldigt bra, nu ska vi bara se vilken grupp vi blir placerade i. Förhoppningsvis i samma ridgrupp, annars kan det bli lite problem. Som att ta sig dit och så vidare. Men det var så skönt, så rogivande att äntligen få sitta på rygg till ett sådant fantastiskt djur som en häst faktiskt är.
Jag har verkligen velat sadla Binni eller Gola under sommaren för att ta en ridtur. Men det fanns verkligen ingen tid för det. Om jag tänker efter så har jag verkligen varit upptagen denna sommar. Det har egentligen inte funnits tid till att göra något, samtidigt som det känns som om jag inte heller gjorde något.

Aja, var ifall så kommer jag och Pippa att rida varje onsdag. Sen är det simning måndag, tisdag och torsdag. Surfningen får vänta tills nästa roadtrip ska göras. Sen är det repetition på repetition på repetition för om 1½ månad är det dags för performance av Into The Woods!

Jävlar vad excited jag är!!!!





En av de bästa/roligaste låtarna från musikalen



Gola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0