En dag...

En dag, det är allt som behövs för att allting ska ändras. En minut, ett sms. Man behöver inte mer för att veta hur fan läget egentligen ligger till.
Min konstiga, nerstämnda känsla. Känslan som gjorde så att jag blev förvirrad, mer än jag brukar vara, är borta. Den har ersatts med en ilska, en ilska som skulle kunna bli värre och ta en form utan dess like om jag inte skulle kunna hantera mina känslor. Men nu kan jag det, jag vet att denna person är fan inte värt det. Denna person mår så jävla dåligt själv att jag behöver fan inte göra så att denne mår ännu värre.

Även om det skulle kännas jävligt skönt att slå en knytnäve i ansiktet på idioten.

Tänk hur allt kan förändras så fort, ena student finns vi, i den andra är det som om vi aldrig har satt vår fot på denna jord.
Men jag måste säga, att det kan vara jävligt skönt att radera en person ifrån minnet. Bara ta bort allt och aldrig mer prata med eller om denne. För om man inte hade gjort det, hade kanske något värre kunnat hända.



Jag hoppar högt för min styrka att kunna gå tillbaka till mig själv
och glömma en idiot som kunde ha förstört
mitt liv.
Man ska fan inte ta någon skit, inte heller ha något att göra med folk
som tar ens energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0