Älskling

Sitter här och försöker komma på vad jag vill skriva om, vilken titel jag vill ha och hur jag ska gå till väga med denna essä som är det enda som räknas till kursen. 100%, en essä. Om jag inte gör bra ifrån mig så kommer det att bli betyget för kursen, känner en ganska stor press.

Det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag faktiskt vill skriva om, har några idéer men ingen utav dem verkar vara tillräckligt utvecklade för att kunna skriva en essä på 3500 ord.

Så för att ta ett djupt andetag och komma in i min tankezon satte jag på lugn musik och tände ett ljus från Klockarsgården. Vilket är ett litet ställe i min hemort Norberg, där de gör egna tvålar och ljus. De är verkligen hur underbara som helst.



http://www.klockargardens.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0