6am

Vad nu då? Jag kunde inte somna förrän när jag såg att klockan började närma sig 6 på morgonen och jag bestämde mig för att detta är absurt att sitta vaken så här länge. Men ändå så vaknade jag vid 11 tiden igen.
Jag som trodde att kroppen behöver sömn, speciellt när man inte mår så bra. Försöker att bli frisk, genom att dricka lemsip, ta vitaminer och då som sagt var sova. Men det där sista verkar ju vara en omöjlighet just nu.

Det var likadant i förrgår, kunde jag inte heller sova. Är det något som ska hända inom en snar framtid eller vadå? Vill då inte bli någon jäkla insomniac.

Dock så måste jag säga att England förorter är väldigt vackra när solen är på väg upp, skedet mellan natt och dag är ganska diffust och alla hus får en klar röd färg som vilar över dem i någon timme tills den gråa vardagen kommer tillbaka med regn och moln.
Måste säga att storstäderna är ibland lite för ljusa för mig...



Bild från förra året; en natt jag inte heller kunde sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0