Ordspråk..?

Efter regn kommer solsken, no shit Sherlock!

Fan vilken regnskur det kom när jag skulle gå hem, så jäkla typiskt. Nerdrängt av vatten från ovan sitter jag nu och tittar ut genom fönstret, det är solsken ute och knappt något moln på himlen. Vad fan handlade det där om liksom?!

Varifall så har jag haft den värsta lektionen ever, tror jag råkade säga lite väl högt att min lärare är inkompetent. Men va fan, jag bryr mig faktiskt inte om han hörde det. För han kan verkligen inte göra någonting. Ingen struktur what so ever!
Så igår när jag kom till våran repetition så fick jag bara en massa skit för det arbete jag hade gjort hemmifrån. Fan inte kan väl jag hjälpa att jag hade feber och skit. Men idag när min lärare skulle fortsätta slänga skit över mig så öppnade Jay munnen och satte honom till rätta. Berättade att jag visst kan min sak när det kommer till army gear och kläder och jag vet ungefär lika mycket som Jay om militära ting.
Tror inte min lärare har varit så tyst någon gång som han var när Jay sa det. Haha, där fick han!

Dock så är det mycket mer jobb att göra än vad jag trodde, för folk kan tydligen inte kommunicera med varandra så all information om viktiga saker kommer inte fram till alla. T.ex. att Adam ska ha 3 costume changes, det är ju ganska bra om jag som gör kostym för denna pjäs vet om det.
Jävla idioter!!!!

Nej nu ska jag iväg till ett möte, för att se vad vi redan har i kostym väg och vad vi måste köpa/göra.



Min lärare är fan värre än Mr. Bean!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0