Eg to the ham

Skriva något intressant var det ja...

Jag blev nästan påkörd idag, samtidigt som en brevbärare skällde ut mig.

Var på väg till biblioteket för att lämna tillbaka en bok, skulle precis korsa en väg när en cyklande brevbärare kommer emot mig. Jag försöker veja genom att gå mer åt vänster, då kommer det utifrån ingenstans en bil. Blir nästan påkörd och brevbäraren börjar skälla och skrika på mig. Säga att jag skulle se mig för, vadå JAG det är väl för i helvete alla som måste se sig för tänkte jag och blängde tillbaka med en blick som hade mord i sikte.

Måste säga att det bästa av allt var att jag skrämde lilla brevbäraren så mycket med min blick att han senare höll på att ramla av cykeln, haha loser!



Gustav Svensson vet allt hur man beter sig i trafiken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0