Sunday

Söndagar brukade vara min pyjamas dag, då jag inte gjorde något som verkade viktigt. Bara satt i min säng eller i vardagsrummet, titta på pogramm jag egentligen inte gillade, läste böcker som fick mig fängslad i en värld jag aldrig skulle komma till.

Nu var det länge sen jag hade en sådan söndag, man har liksom haft så mycket att göra hela tiden och det har inte funnits en dag då man kunnat gå runt i pyjamasen hela dagen och inte göra något...bara gå omkring som i en liten dröm.
När jag vaknade i morse så kändes det precis som om det var en söndag, jag fick den där underbara känslan av att jag kan få ha en hel dag utan att göra något.
Men sen kom jag på att jag skulle ju springa idag, måste ringa mamma om B&B, lovade Johnny att vi skulle göra något och så måste jag lämna tillbaka en t-shirt som jag råkade köpa i fel storlek.

Jag undrar när jag kommer att få tillbaka mina söndagar?



Ge mig mig lata söndagar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0