Pineapple

MA season säger jag bara, lärare som blir irriterade på inget och sen står och säger en massa nånsens om att man inte har gjort ditt och datt när man faktiskt har gjort det. Eller inte kunde rå för att det belv som det blev på grund av komplicerade regissörer...

Sen så har vi ju oss lakejer (also known as students) som är helt underbara, finns fan inte ord att beskriva oss.
Som idag då Sammy tappade en bit ananas på golvet och Jay insisterade i att knyta upp mina skosnören...

Okej, genom dessa rader fattar ni nog inget men: I'll tell you:
Sammy satt som en zombie och försökte äta ananas men tappade ut halva förpackingen på golvet istället, men vad kan man begära av någon som var uppe till 4 på morgonen för att städa sitt rum... (Lovar att hon var full när hon gjorde det, coz it still looks like a mess)
När Jay en kvart senare kom in i green room och la sig ner på golvet för att försöka vara med och spela kort (detta efter att han hade knytit upp och knytit mina skosnören i en kvart...) så tyckte jag att det var en perfekt idé att lägga en äcklig bit av ananas i hans sko.
Var på att han attackerade mig med den, eller rättare sagt; attackerade mina jävla boobies med den! James, som tyckte att detta var något helt normalt för någon som kommer från Sverige, blev sedan attackerad av mig med denna ananas bit.
Yes detta bröt ut i ett krig, ett krig jag tyvärr förlorade på grund av att två killar höll fast mig medans de smetade in mig i denna förbannade ananas.

Oj oj säger jag bara, vad kommer att hända imorn då vi igen är tvugna att vara i Sutherland House från 10am - 9pm?!


 


Believe I hate ginger ppl at the moment...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0