På bättringsvägen

Älskade jordgubbar, hur underbara är de inte! Visst dessa engelska är inte alls lika söta och fulla med aromer som de svenska jordgubbarna är, men de är mycket godare än de belgiska röda sakerna som är fulla av vatten och bär smeknamnet jordgubbe.

Tänkte att eftersom jag mår mycket bättre idag och faktiskt har gjort väldigt mycket för denna termin så borde jag ju ha en liten belöning varifall. Så jag gick ner till Wedderburn och hälsade på Tom (läste världens sjukaste bok, står vem du är beroende på vilket datum du är född).
För att sen gå ner till affären och inhandla bröd och mjölk, fattar verkligen inte hur just de två kan ta slut så fort.
Varifall så stannade vi till vid tidningsavdelningen och läste vårat horoskop (Lejonet) och tyckte att äntligen kommer något bra att hända. Stod att efter en känsloladdad vecka kommer lugnet.

Vet dock inte om jag kan hålla med om det eftersom att när jag gick hem från Tom så träffade jag på några personer som minst sagt kommer att göra dessa sista veckor till något allt annat än lugnt. Varför ska det alltid vara så mycket drama i mitt liv (speciellt kring det motsatta könet)?!




Just nu njuter jag istället utav dessa underbara röda (sken)frukter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0