Ooopsi

Det var visst ett tag sedan man skrev i denna lilla blogg. Kan försvara mig med att jag har varit nerbäddad i sängen och inte gjort något. Vem vill blogga om något sådant...?

Så nu, efter att ha ätit en hel påse med körsbärs tomater och ett paket med jordgubbar så mår jag mycket bättre och ska därför springa runt campus och sätta upp en massa posters för dessa pjäser som sätts upp nu nästa vecka. Har ju varit tvungen att ta bilden till två av pjäserna och den tredje sitter jag nu och försöker komma på idéer till, tror att jag har ritat en perfekt bild dock som regissören kommer att gilla. För dessa jäkla regissörer de är inte att leka med, hur svåra som helst att få tag i och sen vet de inte vad de vill och när vi väl kommer på något som ser ut att passa så är det tydligen helt fel koncept.
Ah men va faan, säg vad som ska göras då. Blir lite sur faktiskt, speciellt om man äter ibuprofen för att ens kunna klara av att kliva ur sängen!




CHRISTIE IN LOVE




THE MAIDS

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0