Love you

Run fast for your mother and fast for your father...

Äntligen en till dag avklarad på teatern. Nu är man ledig tills på tisdag och sen drar hela skiten igång igen. Men men, sen är det ju faktiskt sommar och då behöver man förhoppningsvis inte springa runt och fixa saker och ting backstage och hanteras med åh så jobbiga regissörer!

Varifall så måste jag säga att om någon har sett mig trött tidigare så var det inget emot vad jag var idag, troligtvis på grund av att jag knappt hade ätit något. Så jag och Lauren gick ner till Subway, åt middag. Sen in på Tesco för att inhandla det nödvändigaste. Är ju liksom inte så många veckor kvar här nu så man kan inte direkt handla en massa mat...

Lauren är en helt underbar människa, hur rolig och trevlig som helst. Som alla andra drama ppl så har hon något galet för sig hela tiden och idag på Tesco fick jag reda på att hon är rädd för att handla toa-papper. Haha, hur underbart knäpp får man inte vara.
Så jag var tvungen att köpa det åt henne, eftersom hon tydligen alltid träffar någon hon känner när hon handlar toalett artiklar. Varifall så fick jag nyss ett sms, eller essä kanske vi ska kalla det för. Där hon skrev att efter att jag hade gått till Founders så hade hennes påse gått sönder och hon hade tappat ut toa pappret på marken. Var på att en kille som hon känner hade gått förbi och insisterat i att hjälpa henne.
Awkward var väl bara förnamnet på den historien, men som tur var hade Loz sett allt och kommit ut för att "rädda" henne.


Lauren "Lo"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0