Ciln?

Jag älskar att vara blond och komma med idiotiska kommentarer!
Något som är ännu bättre är när man får vara blond och dum tillsammans med sin älskade lika blonda kusin. Christoffer "Totte", Ida och jag åkte in till Trollhättan för att spendera pengar på saker som vi inte behöver, dock så var överby stängt när vi kom dit. Ström avbrott i hela området; Skicka ett brev! Som min underbara kusin vräkte ut sig till några av butiks ägarna.

Haha, så jäkla rätt. Ström avbrott och världen går under, känns lite väl gammalt. Som att skicka brev.

Varifall så åkte vi in till själva Trollhättan istället och väl inne på Gina Tricot så hittade vi ett linne vi inte kunde tyda...
Ciln you see me? Vad fan är ciln funderade jag och totte, ringde hans högra hand (Klasén) och fick honom att googla detta sjuka ord. När han inte hittade det så trodde han att det kanske var ett namn, eller sa rättare sagt; era jäkla blondiner det är säkert ett namn.
Okej tänkte vi och brydde oss inte så mycket mer om det. Men tankarna gick och vi kom fram till att Vem fan heter Ciln?!
Så vi gick fram och tittade på det där jäkla linnet igen, och efter 20-30 min kom vi äntligen på att det står ju Can you see me?

Haha, jag älskar att vara blond!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0