At least I'm trying

Har försökt att se filmen Apocalypse Now i 2 dagar nu, men jävla internet fuckar bara upp hela tiden. Vad ska man behöva göra för att kunna se en hel film?!
Min lärare i svenska på gymnasiet sa att jag bara var tvungen att se denna film, att jag skulle älska den och jag måste ju säga att jag verkligen älskar det jag har sett av den...
Vilket är halva, men man kan ju egentligen inte ha en uppfattning om en film när man inte har sett hela. Eller varifall inte en film som denna, där man inte riktigt vet vad som kommer att hända och som är filmad på ett ganska konstnärligt sätt.

Nej måste försöka få tag på någon som har filmen!


Kommentarer
Postat av: Louise

Mycket prat om denna rulle! :) Och jag måste också se den! ^^,

2010-06-02 @ 11:32:22
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0