Sunshine

God morning sunshine, you are my sunshine, my lovely sunshine, you make me happy!
So happy!

Solen skiner och ni vet den där känslan som man alltid får i april/maj. När man sitter i klassrummet eller framför datorn och ska skriva en essä. Det går bara inte! Man vill bara ut, ut till det vackra vädret och ha sommar. Precis så är det nu. Ute är det 7 grader och solen skiner och värmer, folk som inte har essä:er som ska in denna vecka sitter ute och dricker en pint.
Fy fan vad orättvist säger jag bara! Jag vill också sitta utanför Crosslands och dricka en pint (dock inte öl...får bli cider).
Gud vad jag längtar tills alla dessa essä:er är över. (Vilket är ganska snart.) Då kan jag också få sitta ute och inte göra något.


Frankrike 09


Kommentarer
Postat av: sara

Kul för dig, här snöar det! Du skulle bara veta hur trötta vi i sverige är på snö nu! :)

2010-03-02 @ 13:01:44
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0