Måndag

Shiet säger jag bara, har prov idag. Tror ni att Emma har pluggat mycket inför det då? Nej, verkligen inte. Tror jag håller på att dö nu, har bara struntat i att göra det. Måste dock säga att denna lektion suger, fattar verligen inte varför vi ens skulle ha den.
Vem fan tycker att det är ett skådespel att titta på sig själv i spegeln, oki mamma kanske. Men det är ju bara för att hon är lite halvt galen när hon står framför en spegel.

Varifall så handlar detta prov om ett ovanligt event. Något som jag inte har sett förut eller vet något om, så vi gick och såg Greyhound Racing. Var de sämsta jag någonsin har betalat £5 för någonsin! Men men, det kanske betyder att jag kan skriva ännu mer. Förhoppningsvis.
För min grammatik kommer att vara piss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0