Lady Gaga & Beyoncé = Thelma & Louise?

Nya videon till Lady Gagas låt Telephone skriker Thelma & Louise. För att inte tala om hur mycket feminism de har fått plats med samtidigt som de sexualiserar kvinnor.
Förstår mig inte riktigt på videon, Jonas Åkerlund har gjort bättre. Detta skådespeleri som de båda sångerskorna försöker sig på hoppas jag verkligen inte att vi behöver se mer utav.
Det räcker med att de larvar omkring på en musikvideo, annat behöver de inte göra...

Måste ju dock säga att låten är bra, skulle kanske vara konstigt annars. En Lady Gaga låt som inte skulle spelas på klubbarna. Vänta nu VA?!
Nej precis, party-monstret hör liksom hemma där på dansgolvet. Flickan med världens sjukaste stil får alla upp på fötterna, vare sig du är nykter eller halvt däckad. Går inte att missa en Gaga låt ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Okej?! Det här måste ju bara ses! :D :P :D :P :D



Jag tyckte inte den var så bra, själva videon, vet inte om jag gillar låten något vidare heller.

Videon gav mig lite avsmak och jag tyckte den var för mycket bara :P

2010-03-15 @ 19:53:38
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0