Hemma

Måste säga att efter denna flygtur hem, så kommer jag fan inte att skaffa barn på många miljoner år! Fy fan vad de skrek, sparkade en på benen och nej fy säger jag bara.

Kunde ju knappt sova på planet för att den där jävla fittan till unge skulle sitta och skrika till sin mamma att hon var tvungen att kolla ut genom fönstret.
Så trött som man var så skulle man ju ut och fira Sara som fyllde 20 i torsdags. Det var bara hem, packa upp och gå och lägga sig. 2 timmars sömn och sen iväg på förfest.

Första gången man var ute på krogen i Fagersta också...
Var det inte så att GreenMan skulle läggas ner? Kommer aldrig betala för att gå in där igen, om jag inte är där med 500 andra som jag känner väldigt väl...

Söndagen spenderades i sängen, fan vad jag har saknat min säng. Världens skönaste! Sen har jag ju inte sett på TV på 3 månader nu...
Kände knappt igen programmen som visades...

Nu har jag satt upp nya gardiner, plockat bort disken och har en stark drivkraft att vilja städa huset. Men då skulle väl mamma och pappa tro att det var något fel på mig.
Nej jag får nog ta och försöka få tag på Philippa och se om hon skulle komma över till Sverige eller inte, sen så måste jag planera mina essäer.
För annars kommer ju detta inte alls att gå bra.


Kommentarer
Postat av: sara

Love greenman! <3

2010-03-29 @ 19:10:40
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0