Rich Tea Biscuits

Sitter och dricker te och kom på att jag köpte kakor att ha till te:t igår och redan på första tuggan fick jag en flash back till högstadiet.
Minns att min engelska lärare var höggravid och kom på alla dess ursäkter för att äta kakor och godis under våra lektioner. En gång hade hon med sig Rich Tea Biscuits och vi satt alla där och åt kakor och drack te.
Samma kaka som jag just nu sitter och mumsar på med tekoppen i den andra handen.

Tänk vad konstigt egentligen, eller kanske mer otroligt att en hjärna kan lagra dessa minnen. Ahja nu ska jag fortsätta titta på Dazed and Confused. En film som Anooshe tyckte att jag skulle se. Har dock nästa tittat på alla filmer som stod på min lista, måste nog fylla på den snart...

Tips på bra film som jag kanske inte har sett?


Kommentarer
Postat av: Louise

Juno?

Vit oliander?

Rally Brudar?

Taken?

Australia?

The Fountain?



:)

2010-01-24 @ 22:17:14
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0