Pocahontas?

Hur mycket pocahontas inspirerad var inte Avatar då?! Bra var den dock, lite ledsam dock. Kändes som om alla dog typ, men men. Kostade dock bara £5 för att se den i 3D vilket är en ganska stor skillnad mot Sverige. Fattar inte varför det ska kosta så mycket för att gå på bio i landet lagom.
Jag menar, ska det inte kosta (som här borta) lagom mycket. ;)

Varifall så har jag fortfarande inte fått mitt lån, vilket är lite piss. Så jag måste ner till teatern imorn och reda ut detta. Varför ska detta alltid hända mig är ju frågan. Antar att det bara är något som jag är född med, att det inte ska vara lätt att göra något.




Kommentarer
Postat av: Louise

Äsch! det är ju inte så likt, jag vet inte vad alla får den knasiga idén ifrån, har du också börjat jämföra för att det fanns ett blogginlägg på blogg.se Startsida där en bloggare sa så?



Fy på dig Emma! :P

2010-01-14 @ 12:27:49
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Emma

Verkligen inte! Det är så likt att det inte finns ord för det och musiken är jättelik den i Titanic. Till och med träden är ju lika. Visdomsträd!!!!!

2010-01-14 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0